Hij wou eens wat anders...
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland december 2013
    Alex den Braver wou eens wat anders en bouwde zijn eigen ontwerp opbouw op een G-klasse.
    Mooi verhaal en filmpje over een uniek project!

Veel kijkplezier!

Mvg. Gerben. 
  • wiebrenwiebren december 2013
    Hallo Gerben 

idd een mooi stukje heb er met aandacht naar zitten kijken.

maar hij heeft nu wel een probleem deze auto word duur in de wegenbelasting.

met de groeten van Wiebren ut Snits  
    Hoi Wiebren,

Nou, denk je niet dat de auto nu lichter is dan voorheen?
    Of zouden ze t originele gewicht aanhouden?

Mvg. Gerben.
  • StannislawStannislaw december 2013
    haha....een echte body off restauratie ;)

Goh, na anderhalve dag zit ik nog met t liedje "Pipo de clown en Mamaloe" in m'n hoofd... hoe zou dat nou komen?   :-?
  • wiebrenwiebren december 2013
    Hallo Gerben 

ja ik denk dat ze het originele gewicht aanhouden en dat zijn een paar kilo''s
    maar bij de RDW krijg je nooit hoogte van wat ze zeggen heb het zelf mee gemaakt met een omgekatte auto.

maar ik vind het wel een mooi karretje straks vast zetten op 25 km en dan mag ie er gewoon mee door rijden die auto"s zie je hier de laatste tijd steeds meer rond rijden 

Pipo de clown en Mamaloe je ik snap het mooie houten deurtjes.

met de groeten van Wiebren ut Snits  
  • Nou ja zeg, heeft me wel een maand gekost om te bedenken wat Wiebren bedoelt met 'vastzetten op 25km"

Maar ik snap m nu denk ik:
    Dan wordt het een tractor met tractor-kenteken en valt ie in een ander tarief wegenbelasting... (geen?)

Tja, dat krijg je met zo'n stadse jongen als ik, ik kom nog maar zelden buiten de ringweg van Amsterdam dus ken t buitenleven niet zo...
    ;-) :)
  • schrijverjschrijverj januari 2014
    Toch denk dat je, gerben , best wel van die 25 km autootjes in de stad tegenkom. Je moet er een bromfietsverzekering voor afsluiten. en een scooterrijbewijs...iets met a...Maar met airco best geinig.

Groetjan.

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion