bagagerek
  • StannislawStannislaw januari 2014
    Wie kent dit rek? Kwam hem zojuist tegen op internet.... Zal iets universeels zijn denk ik....
    bagagerek.jpg
    640 x 480 - 48K
  • Hoi Stan,

Ja ik ken t wel.
    Op het eerste lustrum reed er een clublid mee met zo'n rek op zijn babyblue sedan.
    Erg mooi item!
    Of ze nu nog wel eens te koop zijn en of dit origineel Mercedes is of universeel kan ik je niet zeggen.
    Misschien eens kijken of ik dat clublid nog kan benaderen en hij ons meer kan vertellen?

O ja, zo weet ik dan weer wel dat er voor de coupé een heel mooi origineel Mercedes dak-rek bestond.
    Dat was meer een soort skidrager maar vooral een erg mooi gestileerd bagagerekje.
    Ik heb er wel eens een afbeelding van gezien en in 2006 wist ik er eentje te koop in Nederland.
    Die was nog nieuw in de originele verpakking en daar vroeg men slechts 1000 euro voor.... geen typefout.
    Ik heb m maar niet gekocht want de verkoper wou t er echt voor hebben!

Ik zal eens zoeken naar de afbeeldingen.

Mvg. Gerben. 
  • Hier de afbeelding van het rekje bij een deelnemer aan de eerste club-lustrum-meeting.

De auto is van 1973 en wacht sinds 2007 op APK.
    Maar ze is sinds augustus 2013 van eigenaar veranderd... Altijd leuk die site van de RDW.
    Wie weet komt die auto nog wel eens op de weg en/of in onze club terug.
    Dan gaan we die man meteen vragen of t rekje er nog bij zit?!
    HPIM0493.JPG
    2048 x 1536 - 1M
  • Hier de afbeelding van de "Gepäckbrücke" voor op het coupé-dak.
    De drager valt in de uitsparingen die in de chromen sierlijsten op het dak zitten.
    De afbeelding is uit het boek over de Strich-8 van de heren Rohde & Koch, pagina 151.
    De foto is met een mo(de)biele telefoon genomen dus de kwaliteit is ff minder maar deze zou dus 1000 euro waard zijn...??? Dacht t niet!
    WP_000156.jpg
    1632 x 1224 - 356K
  • nog twee:
    Dachtrager.jpg
    546 x 453 - 45K
    gepckbrcke.jpg
    800 x 543 - 111K
    Sta je als clublid ff te p....... in de heg wordt je op de foto gezet......en vervolgens ruimt 5 jaar later weer te zien op internet....hahahaha  (foto van de 2 autos, lichtblauw en rood)...

Gaaf die fotos Gerben! Het dakrekje vind ik minder, een kofferbakrek zou ik nog wel in de verzameling er bij willen hebben. Ik weet er wel eentje te koop voor 1650E maar dan zit er een auto aan vast....

Gr Stan
  • Sta je als clublid ff te p....... in de heg wordt je op de foto gezet......en vervolgens ruimt 5 jaar later weer te zien op internet....hahahaha  (foto van de 2 autos, lichtblauw en rood)..
    haha, valt me nu pas op... Z**kende kalende man... ben jij toch niet Stan?
    Terwijl die foto regelmatig in mijn diavoorstelling voorbij komt als screensaver!
    neenee.....zoveel haar heb ik niet...hahahahahaha
  • DenesJaszDenesJasz januari 2014
    Ik ken de dakdragers ook. Ben op internet een adres tegen gekomen waar ze worden aangeboden. Rond de 500 euro wordt deze nieuw voor je gemaakt volgens oude specificatie. Er zijn als ik het goed heb twee varianten.
    Indien iemand interesse heeft dan wil ik nog wel even zoeken. Heb volgens mij wel ergens een link opgeslagen.
    Groet,
    Dénes
  • Hallo DenesJasz,

Bedoel je de dakdragers voor de coupé?
    Ik zou die link graag van je hebben dan!
    Als t schip met geld dan ooit aankomt weet ik waar ik moet zijn 
    :))
  • schrijverjschrijverj januari 2014

Laat maart komen dat schip en om te beginnen die link.

groetjan

Hierbij de link naar de site. Ik heb destijds telefonisch contact gehad. Toen werd verteld dat vooor de W114 coupe deze dakdrager gemaakt kan worden volgens orginele specificatie. Zowel de skidrager als de gewone dakdrager. hieronder de link naar de site van  mercedesbenzclassic.nl.

http://www.mercedesbenzclassic.nl/#/Onderdelen-08-06/ 

Indien je het niet kan vinden hoor ik het wel.

Groet, Denes

• Dank Denes, Ik ga ze zeker mailen, wil t gewoon weten wat t kost!
    :-(
    Is al enige tijd geleden dat ik contact heb gehad. Als ik het me goed herinner was de ski drager rond €500 en de gewone dakdrager €600
  • Goh, ik heb t niet liggen en zou geen idee hebben gehad wat t kost maar ik vind dat nog meevallen.
    Nou, als er financieel hele rare positieve dingen gebeuren hier dan bestel ik m. 
    [-O<

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion