Classic Center in Irvine Californië
  • Voor wie graag binnen zou willen kijken in het MB Classic Center in Californië maar steeds geen tijd heeft om er heen te reizen: kijk hier
  • Ja hoor, komt ie nu mee... ik had net een ticket geboekt...  ;-)

Maar wel een leuk kijkje gehad nu.

Even door de werkplaats gewandeld, machtig prachtig.
    Kijk eens rechtsom de hoek wat daar aan kettingen en tandwielen en krukas op de werkbank ligt!

En in de showroom rechts een erg leuke 170H-cabrio. Wat een leuk autootje was dat toch destijds.
    In het interbellum maakte Mercedes deze met de motor achterin (H=heck) maar t is nooit echt in productie genomen. Tenminste, ik geloof dat t een prototype is, maar ik kan me vergissen hoor.

Verder jammer dat ik de trap niet op kon ( de bovenverdieping is niet te bezichtigen ) en t toilet is gesloten voor bezoekers... 
    :-|
  • Met je ticket kun je dan boven gaan kijken....

:-)
  • Heb je de SL gezien met Nederlands kenteken?...........apart
  • Heel bijzonder inderdaad!!!
    Even op de site van de rdw gekeken.... kenteken staat nog geregistreerd... als je haar koopt hoef je haar niet eens in te voeren. Gewoon naar huis rijden met die bak, briljant!

https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=al8664

MERCEDES-BENZ

300 SL

AL-86-64

• StannislawStannislaw januari 2014
    Grappig....is dit nu Google streetview of NSA indoor?
  • :-))

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion