Pimped my ride
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland februari 2014
    Omdat de donkere avonden soms zo lang zijn en de olympische spelen soms ook maar saai zijn....
    Heb ik het deksel van het luchtfilter maar eens in dezelfde kleur gespoten als de carrosserie.
    Wel een beetje fout maar wie me kent weet dat ik daar van houd! 
    ;-)
    WP_000243.jpg
    1632 x 1224 - 256K
  • jpaalmanjpaalman februari 2014
    Ik zag het al op fb haha ziet er mooi uit! Ga je die aanzuigbuis ook nog doen?
    Heb je de deksel eerst nog geschuurd of schoongemaakt met iets alvorens je het in kleur gespoten hebt?
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland februari 2014
    Ja, op facebook wordt er lekker op gereageerd, haha.

De deksel heb ik gedemonteerd, van roest ontdaan, geheel ontvet en geschuurd, grijze primer gespoten, daarna in 2 dekkende lagen met een spuitbusje Motip gespoten ( op originele MB-kleur - DB153 Schneeweiss - is de kleur van m'n auto - officieel is die kleur pas op A-klasse vanaf 1997 )

De buis heb ik eerst in een witte doek ingepakt en door m'n oogharen bekeken... ik vind zoals ie nu is t mooist.
    De rest laat ik dus zo, ofwel, de rest ga ik nog eens met hittebestendige lak nieuw zwart spuiten.

• StannislawStannislaw februari 2014
    GEK! Vraag me alleen af waarom wit, ik zou babyblauw hebben gedaan, net als je dak ;)
  • uuhhh waar is nou de pimped?....

pimped is toch meer als dit.

smit-3.jpg
    2592 x 1944 - 857K
  • Hoi Xavier,

Ja, je hebt gelijk, is dat nou pimpen?!?!
    Maar die wielen gaat mij dan weer te ver. Voor mijzelf.
    Velgen zijn uit compleet andere periode, historisch moet t wel een beetje kloppen bij mijn auto.
    Ach ja, echte puristen zijn we geen van beide geloof ik...
    Die kleur van mijn auto is ook pas 27 jaar later door Mercedes gevoerd.
    Als we maar lol hebben en andere wielen of t deksel zwart spuiten kan altijd weer 

;-) :)
  • Tony+MbTony Mb maart 2014
    Ik denk dat velgen vervangen zowat het enige zou zijn dat ik, eventueel, ooit, eens, misschien, aan mijn W115 zou kunnen veranderen dat niet origineel is. Het is ook zo terug veranderd natuurkijk, een rial honingraat of iets in die slag wel met een hoge band, zeker geen laagprofiel.
  • ja idd iedereen pimpt op zijn eigen manier. ik vind zelf dat zon ouwe benz wel een nieuw tintje mag hebben. ik hou  van mooie velgen en oude wagens dus wat krijg je dan..old meets new.
    ik moet wel zeggen dat de wegligging aanzienlijk is verbeterd. ik ga altijd op 2-wielen haaks de bocht om en dat gaat super nou haha.

ieder zn ding toch.

gr xavier

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion