Rittensport; Dag en Nacht van Weesp 2015
  • Hoi Leu,

Na het eclatante succes van vorig jaar... 
    Ahum, na het vele plezier dat we beleefden...
    Gaan we nu voor nog meer succes!

Ook dit jaar is er weer een 'Dag van Weesp' en een 'Nacht van Weesp'.
    http://asvdevechtstreek.nl/
    De dag is op 12 april.
    http://asvdevechtstreek.nl/articles/dagvanweesp
    De Nacht is op 9-10 mei.
    http://www.nachtvanweesp.nl/

Kees Brouwer en ik vormen weer een equipe en doen aan beide evenementen mee.
    Naast de W114-W115-teams van vorig jaar kunnen er natuurlijk nog meer meedoen.
    Meer zielen is meer vreugd en vreugde is het zeker!!!
    Hier de link naar de discussie rondom Weesp-2014:
    http://w114w115clubnederland.nl/forum/discussion/486/nacht-van-weesp....rittensport#Item_71

We horen hier graag wie er nog meer mee willen doen.
    Vragen over de ritten kun je hier ook kwijt, dan antwoorden we ook hier, kan iedereen meelezen.

Groeten van Gerben.
  • StannislawStannislaw januari 2015
    Hey Gerben... ik ben er bij hoor .. wie er deze keer gaat navigeren weet ik nog niet....binnenkort maar eens een solicitatieprocedure opstarten :)

team "noMERCy" weer aan de start, hopelijk dit jaar met meer auto's!

groet, Stan 
  • Van+den+BergVan den Berg januari 2015

Oeps, de derde equipe meldt zich aan, jawel - Jan Willem en zoon Sander van den Berg.
    Vragen, voldoende! Gerben en Stan op zaterdag 31 januari hebben we het er wel over,
    Ik heb vernomen dat het een 'snertmiddag' wordt, voldoende tijd om om het één en ander af te stemmen.

De deelname lijkt ons een leuke uitdaging en volgens de berichten van vorig jaar beleef je er veel lol aan.

Wie volgt ons en komt het team "noMERCy" versterken.

Mvgr. Jan Willem & Sander 

• KathodyneKathodyne januari 2015
    Vorig jaar heb ik 'm moeten missen.....maar...dit jaar een 2e kans!

Ik ga graag mee met de Dag&Nacht van Weesp.

Groeten,

Henk

• Hi Henk,
    Hi Jan Willem en Sander,

Leuk dat jullie meedoen!
    Inschrijven in de 'Classic-Toer-Klasse' !
    En natuurlijk teamnaam invoeren: 'no MERCy'.
    Heb ik al gedaan! Zelfs al betaald.

Henk, zoek je nog een navigator/bestuurder of heb je die al?

Groet, Gerben.

• KathodyneKathodyne januari 2015
    Hoi Gerben,

Ik zal de inschrijving een dezer dagen even regelen.

Als er iemand met me mee zou willen om te navigeren.....graag! 
    De 55 paardjes staan al te trappelen :)

Groeten,

Henk
  • Hi Henk, 
    Misschien kun je de volgorde beter omdraaien... eerst een navigator, dan inschrijven 
    >:-)
  • jpaalmanjpaalman februari 2015
    Vorig jaar wel mee gedaan! Was tof! Dit jaar kan ik helaas niet, zit voor een "bouw/werkreis" een paar 1000km hiervandaan! Misschien dat ik wel nog mee doe aan de Dag van Weesp, even kijken of ik mijn navigator zo ver krijg ;)!
  • StannislawStannislaw februari 2015
    Ik neem vriend Geert mee.... een ervaren navigator! 
  • mjonkersmjonkers februari 2015
    Vriend Geert ?? Is dat die jolige wijnjup ??

Hadden wij jullie al verteld dat wij ook meedoen ??
    Navigator Martijn Puttenaar met privechauffeur MJ te G.

Ik verheug me er al op. Verblijf dat weekend op een boerencamping in Abcoude.

Groeten,
    Mark
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland februari 2015
    He Mark, Abcoude... da's om de hoek bij Diemen... riekt naar een BBQ...  :)) :-)
    Leuk, zeg me hoelaat en het adres en ik zal er zijn.

Alvast bedankt voor de uitnodiging.......

Groetjes !!
  • StannislawStannislaw februari 2015
    Hey Mark, goede berichten.... ben benieuwd of je een beetje kunt slapen in zo'n sleurhut midden overdag in een weekend in het altijd rumoerige Abcoude.... Maar ben blij dat jullie meedoen, hebben we in ieder geval kans om te winnen! 

Doei....
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland februari 2015
    @ Mark, dacht aan BBQ bij jou op de camping, op m'n balkonnetje van 2x3 is niks waard!
    Owwwwwww had ik nie door jochie.........................., dus jij nodigde jezelf eigenlijk gewoon uit ??

Als jij bij mij wil barbeknoeien ben je vanzelfsprekend van harte welkom !!

Groetennnnnnnnn.
  • Tatatataaaa....
    De inschrijving voor de 'dag van Weesp' is geopend en Kees en ik hebben ons al ingeschreven.
    Wie volgt?
    Doen hoor, zeker voor beginners, anders is de nacht een hel !!!  gnagnagna! 

:-D
  • http://www.asvdevechtstreek.nl/ritten/dag-van-weesp/

• Hoi Mannen,

Veel succes en plezier met zijn allen vannacht.
    Door allerlei bezigheden heb ik helaas moeten afhaken maar wellicht ben ik er volgend jaar wel bij.
    Ik ben benieuwd naar de resultaten en de foto's.

Groeten, Jan Willem

• Succes jongens
    :)
  • Nou Evert en Jan Willem, jullie gelukswensen aan ons hebben geholpen hoor!

Het Team 'no MERCy', bestaande uit Stan - Geert, Martijn - Mark, Kees - Gerben, heeft de eerste prijs in het teamklassement in de Oldtimerklasse veroverd!!!

De equipe Stan - Geert heeft daarbij ook nog de merkenprijs 'beste Mercedes' gewonnen.

Het debuut van Mark - Martijn was succesvol! Voorlopig vonden ze het zo leuk dat ze volgend jaar weer meedoen. Kees en Gerben natuurlijk ook, da's logisch.
    Foto's van de prijsuitreiking volgen nog!

Groet, Gerben.
  • Nou mannen van harte gefeliciteerd met het prachtige resultaat.
    Jullie hebben de eer van het Team, onze Club en Mercedes goed hoog gehouden, een mooie prestatie.
    Ik wacht de foto's met belangstelling af.

Groet, Jan Willem en Sander

• Dan nu de beloofde foto's:
    - Mark en Martijn op het startpodium. Deze debutanten deden het goed hoor!
    - Stan met de bokalen voor de 'Beste Benz' (Geert lag al op bed dus was er niet bij, slappeling)
    - De 'Beste Merkenteam-bokaal' met medailles (6 stuks om te verdelen) op mijn trouwe coupé.

Leuk toch?
    Groet, Gerben.

StartMark.jpg
    543 x 960 - 75K
    BesteBenzStan.jpg
    717 x 960 - 53K
    teambokaal.jpg
    1285 x 960 - 79K
  • Ik ben geheel sprakeloos. Wat een succes! Van harte gefeliciteerd allemaal, dat is nog eens promotie voor onze club en natuurlijk ook voor MB. Ik zou jullie bankrekeningnummer maar snel doorgeven aan Mercedes-Benz, ze mogen daar toch best wat voor over hebben!
    Groeten, Rob
  • inderdaad een groot succes. Heren vele complimenten zijn hier wel op hun plaats. Uit eigen ervaring onlangs bij ' onze' Dijken en Krekel rally voor Oldtimers met 100 oude auto' s (waar onder Alvis, healley' s, W107 en natuurlijk mijn W 114 cabrio en een DAF 55) kan ik zeggen dat. Jullie gewoon goed zijn.
    Moet ook leutig geweest zijn.
    GroetJan.
  • StannislawStannislaw januari 2016
    Team "no MERCy" is 2016 weer van de partij. Inmiddels hebben zich al 2 equipes opgegeven. Na een fantastische rit vorig jaar hebben we er weer zin in!

Wie mee wil doen, meer wil weten of zich wil inschrijven....graag! Het team kan uit maximaal 5 equipes bestaan maar een 2e team erbij kan natuurlijk ook!

Om een beetje in de stemming te komen, bijgaand een eerder door mij geschreven artikel in het Skoda-clubblad (ahum). En ja, ik heb hem een keertje met een Skoda gereden maar inmiddels 2 keer met een Benz, dat bevalt veel beter.... :-)

Groet en ik ben zeer benieuwd wie het aandurft om zich bij ons te voegen!

Stan
    Een sponsoractie met een niet deel 2.pdf
    1M
  • Kees Brouwer (de clubblad-cover-maker) en Gerben Nieuwland (clubblad-maker) hebben zich ook aangemeld.
    Net als voorgaande jaren is Kees de stuurman en Gerben de wegwijzer.
  • mjonkersmjonkers januari 2016
    Leuk evenement, wilt u mee doen en gaat u voor de overwinning bedenk dan wel dat Martijn en Mark ook mee doen.
  • KathodyneKathodyne januari 2016
    Ja! Het is gelukt!!

M'n broer Ricardo en ik komen team noMERCy versterken!
    We gaan zowel de dag als de nacht....

Groeten,

Henk

• Hoi Henk, wat leuk man! Hoe meer /8-zielen hoe meer vreugd! 

:)
  • schrijverjschrijverj januari 2016
    Hoi Henk,
    ben  je toevallig morgen ook van de partij??
    Anders....zou je mijn radio's mee willen nemen, de Becker.  

Wellicht dat ik je zie anders weer voor een volgende keer.

groetjes en alvast bedankt.

Jan de schrijver, Ut Hulst.

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion