weer een snertmiddag
  • StannislawStannislaw januari 2015
    zie bijgaand bestandimage
    snertmiddag.pdf
    355K
  • Nou maar hopen dat het niet al te zomers weer is... zou de parkeerplaats aan het strand zomaar vol kunnen staan met auto's van zonaanbidders  :-))
  • laaravlaarav januari 2015

Hoi  Stan wij komen ook in ieder geval met 2 man misschien met 4 maar laat ik voor vrijdag even weten

Groet Adrie

kijk...dat zijn de aantallen...een auto vol....maar...er kan nog meer bij....17 man komen er (tot op heden), wordt een gezellige drukte...
  • KathodyneKathodyne januari 2015
    Hoi Stan.

Ik ben er ook graag bij.

Groeten,

Henk

• rob.van.gurprob.van.gurp januari 2015
    Irene en ik komen natuurlijk ook. Ik heb dat al aan Stan doorgegeven.
    groeten,
    Rob van Gurp

Hey Stan we komen met z'n drieen

Groet Adrie

Adri, regel je de betaling even (als je dat nog niet gedaan hebt) op de clubrekening?

Hoi Stan is gisteravond gebeurd

Tot Zaterdag

Groet Adrie

• KathodyneKathodyne januari 2015
    ik moet helaas afzeggen.... kom niet onder het werk uit morgen.....
    In ieder geval veel plezier toegewenst!

groeten,

Henk

• Van+den+BergVan den Berg januari 2015

Hoi Stan,

Wij komen wel, we "knopen" sneeuwkettingen onder Benz en komen van de Veluwe richting Zeewolde.

Tot morgen, groeten Jan Willem en Sander van den Berg

• Allemaal veel plezier en lekker smikkelen gewenst!!! 

Groet, Gerben.
    Zo'n 25 man hebben genoten van een lekkere kom snert, roggebrood met spek en andere versnaperingen. Mooie club, gezellig en weer lekker bijgepraat in het altijd pittoreske Zeewolde.... :)

IMAG1318.jpg
    2688 x 1520 - 1M
  • Van+den+BergVan den Berg februari 2015

Hoi Stan,

Bedankt voor het organiseren van deze gezellige 'snertmiddag'. We hebben volop genoten van de mooie tour naar een leuke locatie in Zeewolde en gezellige bijeenkomst met heerlijke snert, volgend jaar weer .  .  .  . !

Jan Willem en Sander

• rob.van.gurprob.van.gurp februari 2015
    Hoi Stan,
    Het was weer erg gezellig, heerlijk gegeten en lekker bijgekletst. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Irene en Rob
  • CotoneasterCotoneaster februari 2015
    Doe eens een zondag, zaterdag altijd werken hier ;(

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion