Vooruit 1974'er
  • CotoneasterCotoneaster februari 2015
    Hallo,

Ik zoek nog een vooruit voor mijn 240D Er zitten 3 sterretjes in helaas en vrees voor de keuring...

Groeten
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland februari 2015
    voorRuit ... De vooruit zit in je versnellingsbak... waarschijnlijk 4 stuks  :))  :-) B-)
    hah ja excuses!
  • wiebrenwiebren februari 2015
    Hallo 

sterretjes als ze niet in het zicht zitten hindert het niks voor de keuring.
    er mogen geen scheuren in het gezichtsveld zitten en dat is tergrote van een A4 tje

maar ik heb nog wel een raam staan.
    met de groeten van Wiebren ut Snits telnr 0620659789   
  • Tony+MbTony Mb februari 2015
    Kan je niet naar carglas voor dit te laten herstellen, als het enkel sterretjes zijn is dit toch ok voor de keuring.
    Ja ik weet maar optisch trekt het op niets he ...

Je zal ze niet wegkrijgen is meer dan een sterretje. ( Foto is van toen ik hem kocht)

Ik heb nu keuze op een ruit vor 75 euro in Nederland...  maarja, hoeveel vraga jij Wiebren?
    image
  • wiebrenwiebren februari 2015
    Hoi

een normaal wit voorraam kost bij mij 50 euro.

met de groeten van Wiebren ut Snits
  • StannislawStannislaw februari 2015
    In Nederland is het verzekeringstechnisch zo geregeld dat een voorruit, zonder verval van no-claim korting, vanaf een WA-plus/WA-extra vaak gewoon vergoed wordt.

Voorruit is vaak gewoon nog nieuw te krijgen.

Een voorruit kan een gelaagde of een geharde zijn. Een geharde gaat aan stukjes bij steenslag, een gelaagde geeft een ster of scheur. Een gelaagde voorruit is herkenbaar aan een dun wit laagje tussen 2 ruiten in, vaak wel te zien aan de kopse kant van de ruit.

Succes, Stan

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion