Gezien op de Messe in Bremen
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland februari 2015
    Hallo allen, onderstaande beelden zijn niet geschikt voor gevoelige /8-zielen!

Gisteren was ik weer naar de oldtimermesse in Bremen. Elk jaar leuk daar.

Dit jaar zag ik wat bijzonders:
    In 2005 reed een /8-bezitter tijdens een storm over de weg toen er een boom omwaaide en op zijn auto viel.
    De auto was total-loss, de eigenaar heeft het blok eruit gehaald en in een andere 8 gezet.
    Maar het wrak stond hem niet in de weg.
    Nu, in 2015, hadden de /8-freunde uit Bremen het ludieke idee om de auto te showen op de beurs.
    Een boomtak werd gezocht en erop gelegd met onderstaand resultaat. Spectaculair hoor!

Groet van Gerben.
    WP_20150206_12_20_38_Pro.jpg
    2592 x 1936 - 2M
    WP_20150206_12_21_43_Pro.jpg
    2592 x 1936 - 2M
  • wiebrenwiebren februari 2015
    Hallo Gerben

is toch zonde zo"n moeie auto aan de kant te zetten.
    is denk ik nog wel te maken gaat wel tijd in zitten maar lijkt mij niet onmogelijk.

met de groeten van Wiebren ut Snits
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland februari 2015
    Hi Wiebren,
    Tja, ik heb er niet zo veel verstand van om dat te beoordelen.
    Maar hij vertelde me dat de a-stijl zo krom is dat het niet makkelijk is.
    Dat was ook wel te zien aan de vouwen in het dak. 
    Verder is zelfs het dashboard krom, en ook de dorpel.
    Op de foto's toont dat niet zo duidelijk.
    En... wees eerlijk... dit is ook wel spectaculair toch?
    Overigens, geen doden bij gevallen, alleen een dikke linkerknie zei de eigenaar.

Groet, Gerben.
  • wiebrenwiebren februari 2015
    Hoi Gerben 

ja op de foto is het anders bekijken dan als je bij de auto staat dat is zo 
    maar ik heb al wat mee gemaakt in de taxi wereld met schade"s en met een trekbank en een pers kom je heel eind en anders een stuk uit een andere auto erin zetten is denk ik de beste oplossing.
    maar 1 ding is zeker je hebt wel een blikvanger op de beurs staan en dat het veilige auto"s dat weet ik wel.

met de groeten van Wiebren ut Snits  

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion