Aanhanger
  • laaravlaarav mei 2015

Hallo is er iemand met een trekhaak onder zijn /8 (vast wel) die mij kan vertellen

wat er op het kenteken staat wat het maximaal gewicht van een aanhanger  ongeremd/geremd is.

Bij mij staat er niets dus mag eigenlijk niet meer dan 750 KG trekken.

die van mij is een 220 Benzine/Lpg

Groet Adrie

• wiebrenwiebren mei 2015
    Hallo Adrie

op het kenteken van mijn 5 cilinder staat ongeremd 750 kg maar geremd 1460 kg

met de groeten van Wiebren ut Snits
  • laaravlaarav mei 2015

Oke Wiebren dank je er zullen er toch nog meer zijn met een trekhaak

Groet Adrie

• wiebrenwiebren mei 2015
    Hallo Adrie

ik heb ook nog een 220 benzine gas staan.
    en die mag ongeremd 655 kg trekken en geremd 1390 kg

• Jaco+KieftJaco Kieft december 2015
    Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een 240D  3.0  5 cilinder

Ik heb een trekhaak onder mijn w 115 diesel zitten maar niet geregistreerd op kentekenkaart,  dus wil ik dat laten doen maar zeggen ze  bij RDW dat ze geen gegevens hebben wat deze auto mag trekken.

Wie kan mij aan gegevens helpen.

Groeten Jaco Kieft
  • evert.brooijmansevert.brooijmans december 2015
    Hoi Jaco,

Welkom bij de club. Wel gaaf een 240 3.0.

Wiebren heeft ook een 3.0 ( zie boven) en die mag op kenteken 1460 kg trekken.

gr Evert 
  • wiebrenwiebren december 2015
    Hoi

zo is het maar net.

Dag Wiebren,

Bij mij doet het RDW er moeilijk over om het te registreren op de kentekenkaart. Hoe is dat bij jou? Heb je dat zelf geregeld om het vermeld te krijgen?

Groeten Jaco
    Hallo Jaco

ik heb niks geregeld bij de rdw het stond al op mijn papieren kenteken toe ik de auto kocht.
    en ik heb de auto op 40 jarige leeftijd uit de schorsing gehaald en binnen een paar dagen had ik de kenteken kaart in de bus met het laadvermogen wat op het papieren kenteken stond

als je mijn kenteken op de rdw syte in tikt dan komt dat er denk ik wel bij te staan mijn kenteken is 23-fl-bt

wens je suc6..
    Hoi Wiebren,

Super bedankt voor je snelle reactie, vind je het goed dat ik het rdw naar jouw kenteken verwijst? misschien willen ze het dan overnemen.

Groeten Jaco
    Hallo Jaco

je mag het van mij noemen.
    maar let wel op er zijn verschillende type"s trekhaken.
    als jij een brink trekhaak hebt dan is het laadvermogen anders dan bij een oris trekhaak is veel zwaarder uitgevoerd en zit op meer punten vast aan de auto.

ik wens je suc6

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion