nieuwe website 'live'
  • evert.brooijmansevert.brooijmans augustus 2015
    Beste leden,

De nieuwe website is vandaag (26/8) 'live' gegaan. Voor zover ik nu kan zien werkt alles goed, maar mocht je een 'bug' tegenkomen dan hoor ik het graag.
    Het geheel is nu volledig 'responsive' zodat het goed werkt op mobiel en tablet. Daarnaast hebben de agenda/evenementen een prominente plek gekregen, zodat je in een oogopslag kunt zien wat er te doen is.
    Veel plezier
    de webmaster
  • Van+den+BergVan den Berg augustus 2015
    Beste Evert,

De nieuwe site ziet er goed uit. Mijn complimenten, en dat is best wel op zijn plaats gezien het vele werk wat je er mee gehad hebt.
    Het zal best wel even wennen zijn voor vele clubleden maar we streven een dynamische club na en daar hoort een goede werkende clubwebsite bij.
    Deze site biedt voor de komende tijd vele mogelijkheden, waaronder de agenda met meetings en overige clubactiviteiten.
    Ik zou zelf de website voorlopig tekstueel nalopen, op de functionaliteit checken en er natuurlijk mooie foto’s op plaatsen want dat zijn de /8 meer dan waard.

Met vriendelijke groet
    Jan Willem van den Berg
  • rob.van.gurprob.van.gurp augustus 2015
    Hoi Evert,
    Goed gedaan hoor! Ook mijn complimenten. Ik ga de site de komende tijd lekker uitproberen. Bedankt voor je goede werk.
    Groeten,
    Rob

• Tony+MbTony Mb augustus 2015
    Bedankt knap werk, het ziet er fris en fruitig uit. morgen eens op de tablet proberen.

Ik weet niet of het hier nu de geschikte plek is om een vraag te stellen. Misschien zie ik er over maar vanuit het forum terugkeren naar de website, is er een trucje/knop voor, of kijk ik er over? (ik kon het bij de oude ook niet hoor)

Mvg Tony
  • KathodyneKathodyne augustus 2015
    Mooie site geworden Evert!

Moderner, soepeler en sneller, had al meteen zoiets van: 'wauw, mooie auto's!'

groeten,
    Henk

• gerben.nieuwlandgerben.nieuwland augustus 2015
    Hoi Evert,
    Hulde Kerel!!!
    Mooi en snel en voor IPad etc geschikt. Blij mee!
    Vraagje: de link naar 'autowereld' is verdwenen?
    Groet, Gerben.
  • schrijverjschrijverj augustus 2015
    Hoi Evert,
    Ziet er prima uit. Het werkt tot heden goed op mijn tablet. Knap stukje werk man.
    Bedankt voor het vele werk.

GroetJan
  • michelmichel augustus 2015
    Goed gedaan evert werkt nu ook top op mn smart Phone. Top
  • mjonkersmjonkers september 2015
    Prachtige website, wat een werk !! Complimenten.

De optie om evenementen te kopieren naar je agenda is echt helemaal geweldig en werkte zelfs bij mij............

Groet Mark

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion