Mercedes 280c te koop
  • Peter-PaulPeter-Paul september 2015

Ja ik heb de knoop doorgehakt mijn mercedes w114 280c uit 1973 ga ik verkopen.
    Twee redenen : hij moet niet nog een winter buiten staan en ik wil, voor meer geld, een beter exemplaar gaan zoeken.

Hieronder de link naar de advertentie:

http://auto.autoscout24.nl/Mercedes-Benz-280-LPG-Bruin-276844041

groet van Peter-Paul
  • Peter-PaulPeter-Paul september 2015

Het lijkt er op dat mijn mercedes verkopen niet zomaar gaat lukken.

Er mailde iemand die hem voor 1500 meteen zou ophalen vandaag overschrijven en cash geld. En nog zo iemand die het voor 1000 wilde doen. Waarschijnlijk gooien die er een snelle opknapbeurt tegenaan en verkopen hem dan voor 7000.

Voor zo weinig wil ik hem niet kwijt dus ben ik nog even wat andere opties aan het nagaan. Een ervan is de reparatie van de koppeling en dan meteen die lekkende krukaspakking laten vervangen. Weet iemand wat dat kost als je het laat doen? Of durf ik het aan om het zelf te doen?

Bij mijn speurtocht naar een andere 280c maar dan beter, kom ik toch wel op 7 a 8 duizend euro en daar moet ik ook even goed over nadenken.

Wordt vervolgd, Peter-Paul
  • Tony+MbTony Mb september 2015
    Het is wel een mooie kleurcombinatie vind ik. zonde van hem weg te doen, hou hem lekker bij. Die koppeling zou ik zelf maken, eventueel met wat hulp. Als je wat handig bent en een goede gereedschapskist hebt is dit best te doen lijkt me. Met het uitgespaarde geld (doordat je geen andere koopt) laat je de carrosserie opknappen. 
    Als je een andere koopt weet je ook niet wat je koopt. Misschien wel eentje van 1500€ met een snelle opknapbeurt..... 

Maar wat je ook doet buitenslapen vind ik wel zonde, er is nog nooit een auto beter van geworden.

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion