Nieuwjaarsborrel 30 januari
  • Van+den+BergVan den Berg januari 2016

Beste clubleden,

Eerst wil ik iedereen een gezond en gelukkig Nieuwjaar wensen.

De voorbereidingen voor de Algemene Leden Vergadering en allerlei clubmeetings draaien alweer in volle gang.
    We gaan weer voor een nieuwjaar met vele mooie en gezellige Clubmeetings, waar we hopelijk weer veel leden zullen treffen.

Op 30 januari beginnen we het jaar goed met onze Nieuwjaarsborrel en Snert eten in het Automuseum Wüst in Dordrecht.

Onderstaande clubleden hebben zich inmiddels al opgegeven.

2 pers. Arjan Kok – de initiatiefnemer & organisator 
    2 pers. Stan Rennen
    2 pers. Rob en Irene van Gurp
    2 pers. Gebroeders van der Stelt
    2 pers. Martien Kromwijk
    2 pers. Gerben Nieuwland
    2 pers. Maarten Kroes
    2 pers. Jaco en Carola Kieft
    2 pers. René en Gerda van de Holst
    1 pers. Mark Jonkers
    2 pers. Maikel van Houten
    1 pers. Ruud Vlaander
    1 pers. Gijsbert Vogelaars
    2 pers. Cor en Anita Spaansen
    2 pers. Johan Reuvers
    2 pers. Rob eb Elly Kodrai
    2 pers. Henk en Rikie van Verseveld
    1 pers. Job Hoekstra
    2 pers. Dre en Martha de Meijer
    3 pers. Rob van Raaijen
    1 pers. Victor van Lil
    1 pers. Adrie van Laar
    2 pers. Jan de Schrijver
    2 pers. Jack Meedendorp
    2 pers. Bram en Micky Aarts
    1 pers. Goos Greven
    2 pers. Toon Leemans
    1 pers. Henk Huitema

De inschrijving voor deze Nieuwjaarsmeeting is inmiddels gesloten. We kunnen weer trots zijn dat er midden 40 clubleden zich hebben opgegeven om het glas te heffen op het nieuwe jaar in het Automuseum Wüst in Dordrecht.
    Helaas kan ik door andere verplichtingen hier zelf niet aanwezig zijn. Maar de Arjan en mijn overige aanwezige bestuursleden nemen tijdens deze meeting mijn honneurs waar. 
    Maar voor eventuele nadere informatie e.d. ben ik altijd beschikbaar. 
    Foto's en leuke mededelingen over deze meeting zien wij graag terug op deze site.

Met vriendelijke groet,
    Jan Willem van den Berg en ook de initiatiefnemer & organisator Arjan Kok
    meetings@w114w115clubnederland.nl / 06-51178890

• rob.van.gurprob.van.gurp januari 2016
    Beste deelnemers aan dit evenement. Ik was net de route naar de locatie Mijlweg 81 te Dordrecht aan het bekijken en toen bleek dat in de uitnodiging de verkeerde postcode is gebruikt! Er staat 3361 BE maar dat is in Sliedrecht, het moet zijn: 3316 BE Dordrecht. Graag tot zaterdag a.s.
    Groeten Rob van Gurp
  • rob.van.gurprob.van.gurp januari 2016
    Een geweldige middag gehad gisteren bij Museum Carel Wüst in Dordrecht. Alles was keurig voor elkaar met een grote opkomst. Heerlijke soep en brood met een leuke en klantvriendelijke bediening door het hele gezin Kok. Bedankt allemaal. Interessante (auto)verhalen door Marcel Wüst, een zeer goede gastheer. Complimenten voor de organisatie, Iedereen nogmaals dank. Irene en Rob van Gurp
  • laaravlaarav februari 2016
    Hallo Gezellige middag lekkere soep mooi museum met veel mooie auto's
    Gezellige gastheer met dank aan de fam. Kok
    Groet Adrie
  • Van+den+BergVan den Berg februari 2016
    Beste aanwezigen,
    Ik kon helaas niet aanwezig zijn maar ben blij met de leuke berichten. Graag wil ik Arjan bedanken voor het mooie initiatief, Marcel Wüst voor zijn gastvrijheid en de familie Kok voor alle medewerking.
    Met vriendelijke groet, Jan Willem 
  • StannislawStannislaw februari 2016
    Top geregeld! Gezellig om iedereen weer te zien.... op naar de volgende meeting, de ALV in dit geval!

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion