Technische stamtafel op 25 januari te Achterveld
  • evert.brooijmansevert.brooijmans december 2016

Beste leden,

Op woensdagavond 25 januari organiseren we vanuit de club een technische praatavond. Het idee hierachter is het uitwisselen van kennis en natuurlijk ook om een gezellige avond te hebben. In eerste instantie dachten we aan een presentatie met verschillende onderwerpen, maar na ampel beraad is gekozen voor een wat vrijere opzet in de vorm van een stamtafelavond.
    De onderwerpen kunnen gaan van periodiek onderhoud tot remmen, van koeling tot schokdempers etc. Het gaat erom de kennis die binnen de club aanwezig te delen door middel van één of meerdere bijeenkomsten.
    Nu kunnen we moeilijk inschatten of er belangstelling voor is en vragen dan ook om je van tevoren en het liefst zo snel mogelijk aan te melden bij Evert via algbestuurslid@w114w115clubnederland.nl
    Daarin kun je ook onderwerpen die je graag wilt bespreken voordragen.

De avond zal plaatsvinden op 25 januari 2017
    Hotel de Roskam Hessenweg 212
    3791 PN Achterveld om 19:30h

• Van+den+BergVan den Berg december 2016
    Hoi Evert,

Ik schuif samen met mijn zoon Sander aan tafel om 's avonds over de techniek van onze Oldtimers te praten.
    We zien uit naar een gezellige en informatieve stamtafelavond, wie komen er nog meer?

Groeten Sander en Jan Willem van den Berg
  • laaravlaarav januari 2017
    Hoi Allemaal Wij (Henk & Ik) komen ook zal me nog even aanmelden bij Evert
    Ik/wij hebben nog wel iets waar we het over kunnen hebben Bij Henk moet er nog een binnenscherm L.V. ingelast worden, misschien is er iemand die dat al eens gedaan heeft en misschien goede raad heeft
    En als je de temperatuur meter van type 1 wilt wisselen voor een electrische van een type 2 
    Kun je die zo ombauwen in het type 1 klokkenspel of moet je de alles omwisselen naar type 2
    En klopt dan de stekker nog want die zou dan 1 draadje meer moeten hebben
    Groet Adrie
  • Hoi Leu,
    Ook ik kom graag die avond.
    Mijn interesse gaat uit naar storing op LPG bij koud weer.
    Koude start is sinds 2 jaar een drama terwijl ze de 10 jaar daarvoor nooit storing gaf.
    Welke aandachtspunten kunnen jullie bedenken?
    Ajuus en Good Goan,
    Gerben.
  • Er hebben zich inmiddels een behoorlijk aantal deelnemers gemeld, zodat
    de avond in ieder geval door gaat. Zoals in de uitnodiging omschreven
    hebben we het strakke stramien losgelaten en proberen we in informele sfeer
    kennis uit te wisselen.

De lijst met voorgestelde onderwerpen is:

koude start op lpg
    inlassen binnen scherm
    inbouwen temperatuur meter ander type
    benzine motoren in het algemeen
    revisie carburateur(s)
    compressie
    mechanisme stuurversnelling
  • Er is nog plek dus meld je alsnog aan voor deze informatieve avond
  • StannislawStannislaw januari 2017
    Zoals het er naar uit ziet, ga ik me ook a.s. woensdagavond melden om half 8 in Achterveld 
  • Op verzoek van Aart wordt 'het afstellen van de LPG installatie' aan het programma toegevoegd.
  • Dat is fijn Stan, ik zet je op de lijst.

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion