Onderdelendag 3 september 2017 te Nieuwegein
  • De onderdelendag in niet meer weg te denken voor de leden van de benaderde MB-clubs.
    De deelnemende modellen: w108/w109/w110/w111/w112/w113/w114/w115/w123/w124/w201
    Dit keer alweer voor de 16e keer, maar het kan ook de 17e keer zijn, wat maakt het uit.

Net gebeld met de bevriende McDonalds te Nieuwegein bij Utrecht, ze kennen ons al en hebben dan ook geen enkel probleem met onze komst. Wel graag rekening houden met het feit dat minstens 1x per dag de zeer grote vrachtwagen met hamburgers en gebraden kippetjes toegang kan blijven houden tot de toegangsdeuren van de Mac.
    Dus de voeding is geregeld, net als andere zaken zoals sanitair, koffie en, bij mooi weer, een lekker rustig plaatsje buiten in de Mactuin, om even afstand te nemen met een bakkie.

De onderdelendag is en blijft een gebeuren dat een behoorlijk aantal Mercedes-rijders trekt, is het niet voor de handel, verkopen of kopen, dan is het toch leuk en nuttig om elkaar weer eens te ontmoeten.
    Neem dus onderdelen mee die je over hebt of denkt niet meer te gebruiken, auto verkocht of hoe dan ook, kijk ook eens of je zelf nog wat zoekt, wat de rode draad is natuurlijk de kofferbakverkoop.
    Deelname voor de koper of verkoper is geheel gratis.

In vele gevallen zie je elkaar slechts 1x per jaar, en wel op deze onderdelendag, lekker centraal, dus voor niemand onoverkomelijk ver weg.

Aanvang ca. half 11, we schatten tot een uur of 4 in de middag, goed weer is besteld!

Voor de duidelijkheid de gegevens van de locatie nog maar eens: Ravenswade 1, 3439 LD, Nieuwegein.
    Info over de dag via mail of telefoon: h.lith@ziggo.nl of 030-2710111

Graag tot ziens, Groet, Henk Lith.
  • gerben.nieuwlandgerben.nieuwland augustus 2017
    Even een sfeerplaatje om de interesse te wekken en deze aankondiging weer bovenaan de pagina te krijgen  :)
    DSCI0071.JPG
    2048 x 1536 - 1M
  • wiebrenwiebren augustus 2017
    zo het er nu naar uit ziet zijn wij de 2 wiebe"s er weer aanwezig

wij nemen niet alles mee komen met een kar vol dat wel maar als er iemand is die zegt dat heb ik nodig dan ga ik binnen kort de kar pakken en doe het er bij indien als het onderdeel aanwezig is

met de groeten van Wiebren ut Snits telnr 0620659789
  • michelmichel augustus 2017
    heb de datum genoteerd zie er naar uit
  • KeesBenzKeesBenz augustus 2017
    ;-)
    Ik hoop ook langs te komen echter zonder onderdelen en zonder /8 omdat ik de voorschermen aan het restaureren ben...

Wat ik nog nodig heb is een 'temperatuurmeterkabeltje'. Heeft iemand (Wiebren?) dat te koop?

Groet, Kees
  • wiebrenwiebren augustus 2017
    Hallo Kees

welke wil je eentje nog in de doos of een gebruikte

ik neem ze allebeide wel mee.

met de groeten van Wiebren ut Snits
    Top! Dank alvast Wiebren.

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion