Te koop mijn W114
  • janeve230%2F6janeve230/6 augustus 2017
    Wegens nieuw project aangeboden mijn W114 uit 1972. Het is een 230/6 op benzine/gas. Kleur witgrijs, interieur donker blauw. Blauwpunkt radio cassettespeler en trekhaak. De techniek is in zeer goede staat, de motor loopt heel netjes en zuinig, distributieketting vernieuwd en ontsteking is half elektronisch. Wagen is voorzien van kroonkurk velgen. Het lakwerk verkeerd in nette conditie, chroomwerk is ook keurig. Bodem is hard, geen slechte/rotte plekken, en deugdelijk getectyleerd. Interieur fris en zonder beschadigingen. Foto's kan ik evt. mailen. Vraagprijs 8900 euro. Mvrgr. Jan Eveleens 06-53279001

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen