Onderdelendag 2 september 218

• De onderdelendag in niet meer weg te denken voor de leden van de benaderde MB-clubs.
    De deelnemende modellen: w108/w109/w110/w111/w112/w113/w114/w115/w123/w124/w201
    Dit keer alweer voor de 17e keer, maar het kan ook de 18e keer zijn, wat maakt het uit.

Net gebeld met de bevriende McDonalds te Nieuwegein bij Utrecht, ze kennen ons al en hebben dan ook geen enkel probleem met onze komst. Wel graag rekening houden met het feit dat minstens 1x per dag de zeer grote vrachtwagen met hamburgers en gebraden kippetjes toegang kan blijven houden tot de toegangsdeuren van de Mac.
    Dus de voeding is geregeld, net als andere zaken zoals sanitair, koffie en, bij mooi weer, een lekker rustig plaatsje buiten in de Mactuin, om even afstand te nemen met een bakkie.

De onderdelendag is en blijft een gebeuren dat een behoorlijk aantal Mercedes-rijders trekt, is het niet voor de handel, verkopen of kopen, dan is het toch leuk en nuttig om elkaar weer eens te ontmoeten.
    Neem dus onderdelen mee die je over hebt of denkt niet meer te gebruiken, auto verkocht of hoe dan ook, kijk ook eens of je zelf nog wat zoekt, want de rode draad is natuurlijk de kofferbakverkoop.
    Deelname voor de koper of verkoper is geheel gratis.

In vele gevallen zie je elkaar slechts 1x per jaar, en wel op deze onderdelendag, lekker centraal, dus voor niemand onoverkomelijk ver weg.

Aanvang ca. half 11, we schatten tot een uur of 4 in de middag, goed weer is besteld!

Voor de duidelijkheid de gegevens van de locatie nog maar eens: Ravenswade 1, 3439 LD, Nieuwegein.
    Info over de dag via mail of telefoon: h.lith@ziggo.nl of 030-2710111

Graag tot ziens, Groet, Henk Lith.
  • wiebrenwiebren augustus 9
    Hallo Iedereen

wij hebben veel onderdelen liggen.
    als u wat zoekt meld het hier even dan zoeken wij het op.

met de groeten van Wiebren en Sander ut Snits
  • StannislawStannislaw september 1
    Ook ik ben er dit jaar weer bij. Ik kan niet alle onderdelen meenemen die ik in mijn schuur heb liggen dus dit jaar besloten slechts een paar leuke dingen mee te nemen:

# 2 voor de prijs van 1: een blauwe sedan carrosserie met Belgische papieren, type 1 bouwjaar 1969 en een witte sedan, type 1 bj 1972. Samen voor € 1.500 (linkje Marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1318233898)

# setje erg stoere, zo je wilt foute wielen.

# gepolijst kleppendeksel 2ltr
    20180831_155528.jpg
    4032 x 3024 - 2M
    20180126_151443.jpg
    4032 x 3024 - 2M
    20180831_155453.jpg
    4032 x 3024 - 3M
    O ja... ik kan zondag de auto's naar je toe brengen (in Nederland, uitgezonderd de waddeneilanden :-) ) :)
    Zojuist de 2 auto's weggebracht naar een nieuwe eigenaar. Vanmiddag had ik het "setje" ook op diverse FB-groepen gezet. Ze zijn dus verkocht. Morgen ben ik er dus niet bij.

Veel plezier allemaal. Het wordt fantastisch weer!!!
  • wiebrenwiebren september 2
    Hoi Stan

je hebt echt wat gemist.
    er waren verschillende mensen die hier naar vroegen.
    was het binnen de club gebleven.

maar wij hebben leuk zaken gedaan wij zijn tevreden naar huis gereden onder weg nog even lekker gegeten kon er makkelijk van af.

met de groeten van Sander en Wiebren ut Snits

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen

In this Discussion