Gereviseerde OM 617
  • Ik heb een OM 617 motor, 5 cylinder 3 liter, te verkopen. Deze is volledig gereviseerd, garantiebewijs van revisie beschikbaar en motor heeft sinds revisie 100.000 km gelopen. Motornummer is 617.910-10-016650.

Vraagprijs is EUR 1500.

Mijn telefoonnummer is 06-83373375. Als men voicemail inspreekt bel ik zsm terug.

Mijn woonplaats is Bennekom en heb de motor ook in Bennekom bij mij thuis in mijn garage staan. Zoals op de foto te zien heb ik de motor gemonteerd op een verrijdbaar houten frame, dat transport gemakkelijker maakt en ook in de prijs inbegrepen is.
    De onderkant van de carterpan is iets aangepast ivm eerdere montage van de motor in een Land Rover.
    Als hier verder nog vragen over zijn wil ik die met alle plezier beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    Otto van Rooy
    OM617_1.jpg
    3916 x 2634 - 3M
    OM617.jpg
    2679 x 2303 - 822K

Beste clubleden,

Log hier in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft als het goed is uzelf als lid aangemeld via de site, met hetzelfde gebruikersnaam als van de website kunt u hier inloggen. Wijzig na inloggen direct het standaard wachtwoord naar uw gewenste wachtwoord voor het forum. Tip: maak dit wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van de website. Heeft u hulp nodig? Neem dan even contact op via dit formulier

Inloggen